مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 12:152021-05-27اقتصادي

فارس من| تسویه حساب کامل با آبداران تا دوماه آینده


معاون آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: اگر منابع مالی و اعتبارات لازم تامین شود کلیه معوقات شامل مزایا و حقوق کارگران تا یک الی دو ماه آینده تسویه خواهد شد.

- زینب رحیمی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، از ابتدای سال گذشته زمزمه های مربوط به معوقات حدود 300 نفر از آبداران شرکت آب وفاضلاب چهارمحال و بختیاری در استان به گوش رسید، این  موضوع با دو عنوان توسط آبداران در سامانه فارس من ثبت شد و خبرنگار این رسانه چندین بار این موضوع را از مسئولان مختلف اداره کار، رفاه اجتماعی و شرکت آب وفاضلاب استان پیگیری و گزارش و اخبار بسیاری را در این خصوص منتشر کرده است.

آن را تعمیر کند که همه این خدمات با سه الی چهار نیرو انجام می شود اما امروز 300 نفر در شرکت به اسم آبدار که این نام به غلط برای این افراد انتخاب شده مشغول فعالیت هستند.

آبداران نیروهای پیمانکاران هستند نه شرکت آبفا محمودی ادامه داد: این افراد استخدام شرکت نیستند و نیروهای پیمانکاران هستند لذا هیچ تعهدی بابت استخدام یا پرداخت حقوق از سمت شرکت نسبت به این کارگران وجود ندارد اما با این حال خدماتی از قبیل افزایش تعداد روز بیمه آن ها از 10 روز به 30 روز از طریق شرکت آب و فاضلاب به پیمانکاران و به تبع به آبداران پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تسویه حساب کامل با آبداران تا دوماه آینده

فارس من| تسویه حساب کامل با آبداران تا دوماه آینده